Hieronder staat de kantinedienstplanner van SVA en tevens is dit een handleiding "hoe deze te gebruiken". Klik op de diverse tabjes boven dit artikel voor verdere uitleg.

Inloggen met PC of laptop. Ipad, tablet of smartphone werkt vaak niet!

 

Gebruikersnaam

Vul hier het KNVB-lidnummer van uzelf, uw zoon of dochter, zonder streepjes (bijv. “ABCD12E”) in.
De gebruikersnaam / inlogcode is te vinden na klikken op onderstaande button:

Zoek Code 

 

Wachtwoord

Het wachtwoord is de geboortedatum behorende bij de gebruikersnaam. Vul dit in volgens: dd-mm-jj bijvoorbeeld 10-03-85 (10 maart 1985).

Kunt u ondanks de instructies hierboven nog steeds niet inloggen? Probeer het eens op een andere computer. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact op met   . Vermeld in uw mail duidelijk de naam van uzelf of uw kind, lidnummer / inlogcode.

 

Gebruik kantinedienstplanner

Via Diensten > Invullen Dienst kunt u voor de aangegeven periode (wordt via mail en / of website bekend gemaakt) uw kantinediensten inplannen. De site staat dan "open". Door op het groene vlak "KANTINEDIENST" te klikken, kunt u de keuze voor die dienst maken. Klik op "PAGINAGROOTTE" om alle diensten zichtbaar te maken.

voorbeeld

Er kunnen zowel zaterdag- als zondagdiensten worden ingevuld. Dit voor degenen die niet op zaterdag willen of kunnen.

Indien uw e-mailadres bekend is bij de SVA Ledenadministratie en daarmee in de kantinedienstplanner, dan ontvangt u een mailbevestiging van de kantinedienst. 

Mocht u per ongeluk een verkeerde kantinedienst inplannen, dan kunt u deze eenvoudig via Diensten > Mijn Bardiensten verwijderen. Met Diensten > Mijn Bardiensten heeft u simpel en snel een overzicht van al uw bardiensten. 

Via Mijn Gegevens kunt u alleen uw gegevens bekijken, maar geen gegevens wijzigen (de foutmelding “Onjuist getal – Bondsnummer” verschijnt”). Zijn uw gegevens veranderd? Geef dat dan door aan de    van SVA. Deze worden daarna ook in het Bardienstensysteem aangepast.

LET OP

MIJN DIENSTEN AFKOPEN en MIJN VERHINDERINGEN zijn bij SVA niet in gebruik

Plan via de website direct uw eigen kantinediensten in. Dat is gemakkelijk voor u en het scheelt de kantinecommissie erg veel werk. U kunt alleen gedurende enkele weken voorafgaand aan een nieuw seizoen/seizoenshelft zelf uw kantinediensten inplannen.

Als u niet voor een aangegeven deadline gereageerd heeft, wordt u door kantine commissie ingepland voor kantinedienst. (3 uur per seizoen) (indien u dit seizoen al gestaan hebt uiteraard niet)

Wanneer u kantinedienst heeft staat dit vermeld op de site, wekelijks in het krantje en u krijgt ongeveer een week voor uw dienst een mail ter herinnering toegestuurd, tevens hangt het schema wat op de site staat ook in de kantine zodat je mede kantineleden weten wie er moeten staan/aflossen.

U kunt uw kantinedienst niet afzeggen! Eenmaal ingepland bent u er zelf verantwoordelijk voor dat de kantinedienst uitgevoerd wordt.

EENMAAL INGEPLAND = INGEPLAND!  U dient zelf te zorgen voor eventueel een vervanger. Ook als u later bijvoorbeeld jeugdleider wordt, of een andere kaderfunctie gaat vervullen.  Lees de tips op het volgende tablad aandachtig door. Komt u uw kantinedienst niet na, dan zijn daar sancties aan verbonden.

Controleer meteen uw emailadres in het Bardienstenprogramma. Klopt deze niet, geef dat dan door aan   . U krijgt namelijk automatisch een e-mail-reminder toegestuurd voor uw kantinediensten.

Noteer de bardiensten direct in uw agenda/telefoon en plak ze op de koelkast of het prikbord. Zorg dat u ze niet vergeet!

Vraag aan de leider een lijst met alle namen en telefoonnummers van alle teamgenoten en mede ouders. Maak direct afspraken met teamgenoten of andere ouders om elkaar te kunnen bellen voor vervanging voor als u toch verhinderd bent of in geval van calamiteiten. Dat is handig want u kunt uw verenigingswerk niet afzeggen. EENMAAL INGEPLAND = INGEPLAND!

Geef wijzigingen in adres, telefoon of email direct door aan  de ledenadministratie. Dat voorkomt veel misverstanden. Via Mijn Gegevens in het Bardienstensysteem kunt u geen gegevens wijzigen (de foutmelding “Foute integer – Bondsnummer” verschijnt”).

Tijdens uw bardienst mag u op kosten van de club enkele consumpties nuttigen zoals koffie, thee of frisdrank. Dit hoefde tot op heden nog niet te worden bijgehouden, maar in de nabije toekomst kan dit op onze kassa. U mag geen gratis consumpties verstrekken aan anderen zoals teamgenoten, andere ouders, vrienden of familie.

Leiders, trainers en commissieleden moeten consumpties altijd contant betalen of betalen met de consumptiebonnen die men van SVA krijgt. Het laten opschrijven van consumpties is niet toegestaan.

Het is leden en ouders niet toegestaan om (op grotere schaal) zelf meegebrachte dranken en etenswaren te gebruiken in de kantine, op het terras of ergens anders op het terrein.

Meer informatie
Neem voor bar- en kantine specifieke vragen contact op met de kantinecommissie. En als u denkt: "ik wil wel meer kantine werk doen dan 3 uurtjes per seizoen" dan houden wij ons zeer aanbevolen.

terug naar boven

SVA NIEUWSBRIEF

Meld je hier aan voor een SVA-nieuwsbrief naar keuze....
captcha 
Gebruiksvoorwaarden
Wil je geen SVA-nieuwsbrief meer ontvangen, meld je dan af met het gebruikte emailadres

Binnenkort...

 

Sport Vereniging Assendelft

Opgericht 15 juli 1932

KNVB relatienummer BB-FZ-86N

Rekeningnummer NL33 RABO 0103 5013 71

                   

 

Voetbalcomplex De Kaaykhoeve

Communicatieweg 10a

Assendelft (geen postadres)

Telefoon clubgebouw 075-6873456

 

AZ Alkmaar2-STERRENPARTNER